Stránky Stadionu Nový Bor OB + MTBO

Vítejte :-)
1. a 2. závod ČP v MTBO

1. a 2. ZÁVOD ČP MTBO 3.-4.5.2008 PLZEŇ

sobotu jsme absolvovali cestu do Plzně, kde se konaly první dva závody ČP v MTBO. Autem ( já, Petr, Iva, Máťa ) jsme zaparkovali vedle prodejce mapníků Autopilot, kde jsme ihned Ivě a Máťovi nějaké pořídili. Já měl mapník půjčený od Ládi Lepšíka a tak mu chci tímto za něj PODĚKOVAT. Na start se to zdálo být blízko, ale postíhali jsme to jen tak tak. Mapu jsem si minutu před startem strčil do mapníku, ale chvíli jsem se na startovní čáře zdržel, protože jsem neměl promyšlený postup. Trať jsme měli stejnou s taťkou, 18,5 km ideálním postupem s převýšením 410 metrů, které se projevilo hned po startu, kde jsem si zvolil horší postup a vyjel si pěkně strmý kopec. Pak se klesalo, a tak jsem se snažil vyvinout co nejvýhodnější rychlost. Potkal jsem skupinku 3 lidí, které jsem se snažil udržet, ale to jsem nedokázal. Na 5. kontrolu jsem musel nést kolo ve vzduchu, protože jsem nenašel cestu. Na osmičku jsem zvolil delší postup po lepší cestě, ale prodělal jsem, protože mi to tu taťka strčil 2 minuty. Pak byl sešup z kopce , přejezd přes lávku a hurá do poslední části, kde se mohlo jezdit i mimo cesty. Mamce se povedlo z toho kopce před lávkou nešťastně spadnout, rozbít si bradu a  vyrazit pár zubů, což byla tak trochu černá tečka za jinak moc pěkným závodem...IVY PODĚKOVÁNÍ patří RaMachovi za bezúplatné poskytnutí nové desky pokrouceného mapníku a Martinovi za odbornou lékařskou péči o zbytky chrupu  .

Druhý den jsme si já s taťkou nechali namontovat také mapníky a hurá do lesa.Mamka už moc nezávodí a jede na " pohodu". Na start jedu s Máťou -  pod mostem kolem potoka, protož silnice nad námi je příliš rušná. Trať byla dlouhá 8,1 km s převýšením 170m a často se pěkně drncalo přes kořeny.. Na 3. kontrolu jsem udělal postupovou chybu, když jsem jel po horší cestě. Po přejezdu silnice, kde bylo zakázáno jezdit, jsem nemohl najít cestu, a tak jsem musel jet až na další odbočku. Tady se trochu poznalo převýšení, ale nebylo to tak hrozné. Ani na 12 jsem nezvolil nejlíp. Pak následoval dlouhý rychlý sjezd, kde jsem opět udělal chybu a spletl jsem si odbočky. Místama byly cesty dost bahnité a kola se ovládala špatně. Do cíle se muselo přes lávku, po které bylo lepší jít pěšmo neb to celkem klouzalo.

OBA DVA ZÁVODY SE MI MOC LÍBILY A PROTO BYCH CHTĚL  MTBO JEZDIT DÁL !!!                        Needy

Doksy

ZÁVOD OŽ 1.5.2008 DOKSY

Přijeli jsme na závody do Starých Splavů a musel jsem se hned rychle převléknout, protože jsem startoval brzy. Ale když jsem došel na start, tak jsem zjistil, že se posunul o třičtvrtě hodiny. Tak jsem si počkal a za chvíli se dočkal. Myslím, že tam bylo poměrně dost hustníků. Když jsem běžel na dvojku, tak jsem si všiml kopce jménem Borný. Naštěstí jsem na něj neběžel. Jinak se mi závody moc líbily, ale nezjistil jsem čas.

Matyáš

Závůdek pro školky 28.4.2008

MINIZÁVŮDEK OB PRO ŠKOLKY 28.4.2008

Pořádání OB akce naším oddílem pro novoborské předškoláky se stalo už takovým nepsaným pravidlem a tak jsme i letos na konec dubna pozvali asi 50 dětí na proběhnutí s mapou po "Rumburákách".

Ještě několik dní před závodem Jára napsal rozpis, jsem zmapoval prostor našeho sídliště a vymyslel trať, Máťa vyrobil ceny a David vypracoval diplomy, takže pořádání bylo především v naší režii. Závůdek proběhl za  pondělního slunečního rána. Já, Jára, David a Máťa jsme šli nejdříve postavit kontroly. Pak k nám přišel Petr, který to zkontroloval a za ním první školka z našeho města. Školky ( KYTIČKA, POHÁDKA, KLÍČEK, SRDÍČKO a BERUŠKA ) se nejdříve prezentovaly, potom jsme dětem vše vysvětlili a prošli společně trať.Děti si postupně vyzkoušely ražení a mohlo se na start. Dorazil také Pepa s paní Helenou ( Mrňákovi ), kteří cílovali děti, Jára byl na startu, já pomáhal dětem nahoru na skluzavku,ze které šupem startovaly a uvolňoval jim cestu výběhu. Petr organizoval pohyb školek tak, aby vše klapalo. Ty startovaly v takovém pořadí, ve kterém přišly na shromaždiště a ty, které neběžely, šly zatím malovat hezké křídové obrázky, za které potom dostaly odměnu. David fotil, a tak máme pár foteček (320), ze kterých v galerii máte ty nejhezčí. Po doběhu všech účastníků Máťa rozdal ceny za malby, spočítali se výsledky a  šlo se na slavnostní vyhlášení.Všechny děti dostaly účastnický diplom a sladkou odměnu a ti nejrychlejší ještě něco málo k tomu. Po něm se všechny školky nechaly společně vyfotografovat a pomalu odcházely na oběd. Ještě hromadné foto všech pořadatelů a závody byly definitivně u konce.

DÍKY všem, co se na pořádání tohoto závůdku podíleli a umožnili tak dětem strávit slunečné dubnové dopoledne pohybem na čerstvém vzduchu. Snad se jim to líbilo a jako vzpomínku na sportování s mapou obdrží každá školka CéDéčko s Davidovými fotkami a s výsledky.

Nové Město pod Smrkem

ZÁVOD OŽ 27.4.2008 FRÝDLANT

Na závody jsme přijeli do kopečků v okolí  Nového Města pod Smrkem. Hned po příjezdu se zde stala celkem luxusní situace, když Polák se Škodovkou naboural do Němcovy Toyoty. Na start jsem šel s Járou a Luckou. Bylo to kousek, tak mi zbylo dost času na rozhýbání. Terén ty byl velice kopcovitý, porostově pestrý s celkem hustou sítí cest. Až do 5. kontroly jsem nedělal chyby, ale při postupu na 6. jsem nenašel průsek a trochu mi trvalo, než jsem se dohledal. U 6. jsem potkal Járu Krejčího, který startoval chvíli přede mnou. Až do 9. jsme běželi spolu, ale pak jsem mu utekl. Musel běžet kousek za mnou, protože doběhl chvíli po mně. Závod se mi celkem povedl a mám za něj také nějaké ty body v rankingu.

DT Jedovnice

M ČR DT 19.4.2008

Na DLOUHOU TRAŤ jsme se přihlásili namlsáni loňskými výsledky a zkušenostmi. Po zveřejnění parametrů letošní "dlouhé" nám trochu zmrznul úsměv na tváři, ale do ŽABIN vyrážíme s odhodláním už v pátek večer, abychom se trochu aklimatizovali. Ubytováni jsme ve vytápěné chatce v centru dění, takže vše jako na dlani. Vyspáni do růžova, po vydatné snídani a s čokoládovou záchranou v kapse vyrážíme na 2,5 km vzdálený start. Pořádné  rozhýbání a už je odpískáno. Už fáborky na ostrý start vedou do kopečka, důkladně mapuju, není co uspěchat. Mám před sebou DESÍTKU v terénu. Zpočátku šetřím síly a volím obíhačku.Stejnou obíhačku volí i domorodý DIVOČÁK. Nijak si nepřekážíme a jdeme si radši každý svou cestou. Na 5.dobíhám jakousi spolubojovnici a společně pročesáváme les. Soustředění fuč a kontrola se vytrvale schovává...Ionťák na občerstvovačce a postup šupem z kopce mobilizuje síly a tak přemýšlím, zda cestou neomrknout, cože je to za sochu u rybníčka ( třeba se sem už nikdy nepodívám ). Závodní duch vítězí a sochu šnečí rychlostí míjím. Ani Renatu socha nezdržela a na 9. mě o 6 minut dobíhá. Její tyrkysově modré vzdušné triko vidím pak prosvítat mezi stromy skoro až do cíle. Bývalá reproška Dáša mě o 12 minut předbíhá na 11.To mě povzbudí tak, že na další kontrolu volím zaručeně lepší postup než holky.Moje fyzička je ale zaručeně horší, takže i Dášin černožlutozelený dres mi rychle mizí. Už po několikáté za závod si slibuju, že konečně začnu trénovat... Po dalším běžeckém postupu důkladně doplňuju tekutiny a Renata se mi ztrácí z dohledu. Zádrhel nastává v hustníku s ostružinama. Jakýsi borec mě trochu znervózní, když si nechce klestit cestu sám a využívá mě jako vodiče. To se mu ale nevyplatí. Maxiostružina se jako liána omotá kolem mého zesláblého těla a táhne mě k zemi. Chlapák se v poslední chvíli rozhodne mě zachránit a tlačí mě zpátky nahoru. Společně vítězíme nad gravitací a po gymnastické vložce si každý běžíme svou cestou. Do cíle zbývají už jen tři kolečka, ale nohy se mi nějak stáčí do vánočky. Konečně CÍL a mrknutí na hodinky - 105 minut pohybu pro zdraví a spokojenost v duši. Hezký závod a pohodička s fajn lidma. Jen to počásko mohlo ještě chvilku vydržet - Macochu si teda necháme zas na příště. Jo a Dáše s Renatou jsem pak na vyhlášku zatleskala.

Ivana

Záznam ČT4  je v sekci video.

NEDĚLNÍ OBLASŤÁK OČIMA LŮCY...

Dne 20.4.2008 se konal závod (krátká trať) v obci Radčice u Turnova. Tento den bylo mokro a hrozná zima, jenom 6°C ale naštěstí nepršelo. Shromaždiště bylo na fotbalovém hřišti. Když jsme si vyzvedli popisky a převlékli se do sportovního, vyrazili jsme 2 km na start, aspoň jsme se zahřáli.
Terén byl docela kopcovitý a mnoho jam a prohlubní, byly tam i lomy ....ale ty byly většinou ohraničeny, aby do nich nikdo nespadl. ( Snad se to nikomu nepodařilo ). Cíl byl umístěn v kopci, takže všichni měli velkou "radost" a vydali poslední síly, aby tam doběhli. Zde na nás čekala pomerančová šťáva na napití. Potom se šlo zpět na shromaždiště zhruba kilometr. Po vyčtení čipů jsme se dozvěděli čas a jak jsme se průběžně umístili. Pro ty nejmenší, aby se nenudili a nemarnili čas, tam byl připraven mini závůdek. Mapu ze závodu najdete zde.

Lucka

Rozpis

ROZPIS K ZÁVODU MŠ

SHROMAŽDIŠTĚ: Na sídlišti Rumburských hrdinů

DATUM: 28.4.2008

START: V blízkosti shromaždiště okolo 10. hodiny ranní

TRAŤ: Relativně krátká, přesná délka není daná a převýšení také ne.

KATEGORIE: Děti

SYSTÉM RAŽENÍ: Kleštičkami

MAPA: Buráček 1:2000, autor Vojta Ludvík

VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ: Po doběhnutí všech účastníků závodu.

POČASÍ: Když bude hezky, tak bude hezky a když bude ošklivě, tak bude ošklivě :-)

POŘADATELÉ: Mladí členové oddílu STB (Stadion Nový Bor)

TĚŠÍ SE NA VÁS Vojta, Jára, David, Máťa a Petr

Prodloužený víkend

FAJN PRODLOUŹENÝ VÍKEND - soustředění výběru dorostu a Mistrovství Moravy

Já jsem svoje putování začal už ve čtvrtek 10.4. večer, kdy jsem dorazil mezi prvními do Srbska na jarní soustředění výběru dorostu spojené s testováním. Uskutečnilo se to v tom samém místě, kde jsme měli oddílové velikonoční soustředění. Večer jsme měli volný, a tak jsme se šli jen tak proklusnout. Ráno po snídani jsem s klukama z našeho pokoje, kde byli jen H16, jel do Turnova na dráhu. Vyběhli jsme jako první ze všech a já se ze začátku moc tlačil dopředu a to se mi nevyplatilo, protože mi potom docházely síly a já se propadal dozadu. Ale nakonec se mi s mým časem 10:23 na 3 kilometrech podařilo dát limit do 10:30. Po nás běžely holky D16 + D18 a nakonec běželi kluci H18 5 kilometrů. Odpoledne jsme měli trénink sudá – lichá. Běžel jsem s Filipem Hadačem a tak jsme i s 1 kontrolou, kterou nám zapomněli vedoucí nakreslit a náhodou ji Filip sebral jeho postupem, dosáhli času 53 minut. K večeru si pro mě přijeli rodiče a jeli jsme směr penzion Na Pindě poblíž Olomouce. V sobotu jsme přijeli na shromaždiště v městě Ptení, kde se konalo Mistrovství Moravy. Reprezentanti ze všech zemí, kteří pojedou na MS do Olomouce, si na tyto závody přijeli obhlídnout naše terény. Sobota byla dost běžecká -  celkem hezky postavená, sem tam kopec a taky nějaká ta rovinka. Přišlo mi dost hloupé dát poslední tři kontroly na stejnou cestu, ale byla to daň za cíl v centru dění závodu.Povedlo se mi běžet na 8.kontrolu v domnění, že jdu na 6. a ztrátu se mi už pak nepodařilo doběhnout.Skončil jsem tedy na 9.místě. Po závodě byli odměněni i naši bývalí reprezentanti na MS v Mariánských Lázních v roce 1991. Dostali zajímavé ceny a potom už vyhlášení nejlepších pokračovalo tradičně a mohli jsme zatleskat i světové OB špičce.neděli byly na programu štafety na Bouzově, které se nám velmi povedly. Taťka to rozběhl na skvělém 5. místě a já s mamkou jsme ještě každý jedno místo stáhli. Zde byl terén kopcovitější a mapově to bylo zajímavější. Divácká kontrola byla v ohybu minikárové dráhy, na kterou později také došlo... Zakončení bylo v zámeckém parčíku, kde se v rychlosti nechala udělat zbytečná chyba, ale já jsem se jí vyvaroval, a tak jsme nakonec obsadili 3. místo. Po slavnostním vyhlášení jsme si prohlédli zámek a hezké okolí, sjeli si již zmiňovanou dráhu a vydali se zpět domů.

Needy

Zde si můžete poslechnout OB song, který závodníky na Moravě provázel.

Micro závod Lučany nad Nisou

MICRO ZÁVOD neděle 13.4.08 LUČANY nad NISOU

Mysleli jsme si, že bude zima, ale když jsme dojeli na místo, tak jsme změnili názor, bylo hezky, svítilo sluníčko a vál vánek. Po příjezdu v 10:25 jsme šli navštívit stánek s občerstvením a dostali jsem zdarma energy drink, kterej byl fakt hnusnej a vůbec nám nedodal sil. V 10:45 nám pořadatelé předvedli systém trestných koleček, které každý závodník běžel alespoň jednou a navíc počet daný špatnými kontrolami. Já a Jára jsme si dali závod, kdo bude běhat víc trestných koleček. Vyhrál jsem to já, jelikož jsem měl 6 chyb ( z 18 kontrol ) a běžel jsem 7 koleček, čemu se Jára nemohl rovnat, jelikož měl pouhé 3 chyby a 4 kolečka. V lese se neběželo špatně, bylo tam sucho a průběžnost  vcelku dobrá - až na ty kopce. Nakonec Jára skončil 3. a já disk. Jediní náctiletí, kteří šli na minizávod jsme byli já a Jára a také jsme dostali odměnu - bonbón a píšťalku. V tomto závodu jsem trumfoval já s mými 45 sekundami a Jára se 47 sekundami. Tolik jsme se těšili na pivní štafety, jenže ty byly až ve 14:35. Tak dlouho se nám nechtělo čekat, tak jsme jeli domů. Ale celkový dojem byl pěkný.

Pavel (H16) a Jára (H16)

Příště nashledanou...

( Text byl trochu upraven... )

V pátek 11.4.2008 se Vojtovi v Turnově podařilo zaběhnout  limit pro účast na ME dorostu .GRATULUJEME !
Name
Comment
Or visit this link or this one