Stránky Stadionu Nový Bor OB + MTBO

LIPICA OPEN 2009 - SLOVINSKO

SLOVINSKO 2009

11.3. - 15.3.

V úterý večer mně volal Aljoša, zda bych nechtěl jet na soustředko a závody do Slovinska místo Roba, který nemohl jet. Následující den jsem se sešel v Hradci s Petrem, nabrali jsme Kristýnu a jeli do Olomouce, kde jsme měli sraz s druhou skupinou ze Šumperka a přibrali jsme Reňu a Kláru do auta. V druhém byl pak Aljoša, Vovo, Strejda, Přemek, Maro a Roman. Do Slovinska jsme jeli přes noc a na slovinských hranicích jsme zastavili, abychom se vyspali.

Po příjezdu na ***hotel jsme si vybalili a jeli jsme na náš první seznamovací neměřený trénink s terénem bez  postavených kontrol ve dvojicích – byla to speciální sudá-lichá. Já byl s Marou Minářem (Lentilka) jak ve dvojici na tréninku, tak i na pokoji. Když jsme doběhli, lehli jsme si na vysluněnou louku plnou klíšťat. Podle toho to potom vypadalo i na dalších trénincích… Poté jsme jeli zpět na hotel najíst se z vlastních zásob. Dalším tréninkem byl middle, již měřený a s postavenými kontrolami. Pro mě to bylo velmi těžké, jelikož nejsem mapový typ, takže na prvních dvou kontrolách jsem posbíral celkem 30 minut ztráty. 3. kontrola byla špatně postavena, takže jsme ji museli vyřadit. Večeře se skládala z předkrmu, salátu, hlavního jídla a desertu. Před spánkem jeden díl Dr. House a šlo se spát.

Na další den byly připraveny opět dva tréninky, na které jsme se museli pořádně najíst, což nám snídaně formou švédského stolu umožnila... Ranní trénink byl v podobě 4 postupně se otevírajících okruhů. A jelikož několik nedočkavých borců a borek vystartovalo na ještě nepostavený trénink, museli ten okruh běžet dvakrát. Okruhy měli délky od 1km do 1,8km a každý měl 3-4 kontroly. Skoro všem se minimálně jeden nepovedl, takže jsem nebyl sám. Jeli jsme zpátky na hotel, dali si zase oběd z vlastních zásob a odjeli na poslední trénink, který byl bez kontrol, ale měřený byl. Tu jsem se na 2. kontrolu nehorázně ztratil. Naštěstí tudy probíhala Reňa, která mi pomohla a dovedla mě na kontrolu. Stihl jsem to těsně pod limit. Věčer jsme si zahráli Citadelu a známý Bang. Pak se šlo spát, abychom se vyspali na další, již závodní den.

Ráno jsme se naskládali do dvou aut a vyjeli na závody LIPICA OPEN do míst, kde jsme trénovali. Přijeli jsme na shromaždiště, postavili stan a vlajku Magnus Orienteering. Na start to bylo 800m, takže jsem se na něj vyklusal. Hned na první kontrolu jsem udělal chybu. Trať byla oproti tréninkům jednoduchá a terén taktéž. Po vyběhnutí z pytle jsem neviděl kontrolu a přeběhl to. Pak jsem zrychlil a nakonec jsem byl 12. v  H18. Odpoledne jsme jeli do italského přístavu Terst. Prošlijsme se  po městě a viděli několik týpků co dělali breakdance. Pak jsme si při jízdě zpět na holtel dali italskou zmrzlinu. Po dobré večeři zase několik her Bangu .

Poslední den jsme měli závody nedaleko předchozích. Tentokrát bylo shromaždiště vzdáleno 700m od parkoviště. Na taktickém místě poblíž doběhu jsme se utábořili a zapíchli jsme tu vlajku. Na start opět 800m, šel jsem na něj s Kristýnou, která startovala 3 minuty přede mnou. Kufroval jsem hned na druhou kontrolu, ale pak jsem se dal zase celkem do rytmu a znova chyba, tentokrát větší – objevil jsem se na kraji mapy u silnice, takže tento můj výkon skutečně nebyl podle mých představ. Pak už jen vyhlášení výsledku a jelo se bohužel už domů.

Needy

mapy a fotky z bezva akce jsou v galerii

17.03.2009 20:57:15
Stadionted
Name
Comment
Or visit this link or this one