Stránky Stadionu Nový Bor OB + MTBO

Vítejte :-)

ČÍNSKÁ REPRE

14 ČERVNOVÝCH DNŮ PO "ČÍNSKU"

Naše přátele z Číny jsme poprvé viděli na 1. Áčkách v letošním roce, kde nám Brko představil toho největšího leadra, Jacka. Nevím, jestli mu tak říkali i někde jinde, než v Čechách nebo jestli mu to jméno Brkoš přidělil, aby to bylo přehlednější. Každopádně jsme se s taťkou na jeho 10-ti člennou skupinu čínských eliťáků těšili. Po tom, co jsme naše hosty ubytovali ve středoškolské ubytovně, jsme Jackovi ukázali místa, kde se budou odehrávat tréninky během 1.týdne a také čínskou restauraci, do které nás nakonec pozval -  ale nepředbíhejme. Na druhý den měli připravené dva tréninky  v okolí Nového Boru a Cvikova, kde chtěli trochu potrénovat v terénech víkendových závodů. Vždy navečer jsme k nim přijeli a ujasnili jim následující den a dali jim mapy. 2 tréninky jsme jim dokonce stavěli my ( Iva u stolu a já s Petrem v lese ) - ve středu odpoledne v Kytlicích - middle a ve čtvrtek ráno u nás na Rumburákách -  klasiku s motýlky. Treninkový týden jsme jim zpestřili i několika výlety po okolí. Prohlédli si skalní hrad ve Sloupu, odkud se přemístili nahoru do lesního divadla a pak dolů na kremroli.Tam pro vzpomínku dostali své výtvory z předchozí návštěvy sklárny AJETO, kde si prohlédli i skleněnou galerii. Víkendovými A+B závody ve Cvikově zakončili svůj první týdenní pobyt v našem kraji. Jako poděkování nás Jack pozval na společnou večeři do čínské restaurace, kde jsme ochutnali dosud nepoznané -MŇAM :-) a na památku jsem od Jacka dostal čínský repre dres...

Poté jeli na týden do jiných míst a terénů naší republiky, aby se na dalších sedm dní vrátili do terénů v okolí Obory.Zde jsem byl právě na škole v přírodě, kde jsem pomáhal paním učitelkám s přípravkou, prvňáky a druháky. Byli jsme v Poslově Mlýně a díky hodným paním učitelkám jsem mohl postavit nějaký ten trénink pro naše čínské kamarády. Stavěli jsme jim opět dva - jeden ve skalách u Obory ( scorelauf  ) a  druhý ( parkáč ) ve Starých Splavech. Scorelauf se jim líbil, ale my jsme měli trochu problémy se stavěním, jelikož mapa nebyla nejnovější a tak lecos nesedělo. Následující den byl sprint, který jsem si zaběhl i já, a tak jsem si mohl porovnat časy s ostatníma. Moc objektivní to ale nebylo, protože já ten trénink stavěl, a tak jsem pak jen běžel ,co to dá.. Po tréninku jsme si půjčili šlapadla a projeli se po Mácháči. V Číňanech jakoby se znenadání probudil dětský duch… Stříkali po sobě, naráželi do sebe a různými způsoby skotačili. Odpoledne je taťka vzal na hrad Bezděz a ukázal jim, co je to medovina a nač je dobrá :-) . V pátek si zaběhli trénink v okolí Borného, sbalili se a jeli jsme všichni do Mladé Boleslavi, kde jsme se podívali do muzea Škodovky na auta. Pak jsme se s nimi museli rozloučit. Ale ne na dlouho, protože o víkendu se společně s námi účastnili obou MISTROVSTVÍ ( KT+SPRINT ) v Praze a okolí.

Poté jsme se s nimi viděli až na MISTROVSTVÍ SVĚTA v OB v Olomouci , kde jsme jim fandili a drželi palce stejně jako našim. Jejich největším úspěchem bylo 7. místo v babských štafetách. Li Ji by měla skvělý výsledek i ve sprintu, kdyby nebyla disk - ale na kdyby se nehraje. Čínská repre snad strávila hezké 3 měsíce přípravy v České republice a doufáme, že se sem zase vrátí nebo se s nimi potkáme někde ve "světě " při dalších OB akcích.

Pro nás to byly opravdu PRIMA DVA TÝDNYs FAJN LIDMA, na které rádi vzpomínáme.Hezké chvíle nám připomínají desítky fotek a několik krásných dárečků. BYLO TO FAJN !

NEEDY

Ve fotogalerii je spousta obrázků...

18.09.2008 21:18:09
Stadionted
Name
Comment
Or visit this link or this one